23/06/2026
Σήμερα στη Λευκωσία πραγματοποιείται εκπαίδευση για τους συναδέλφους οδηγούς και τους Ελεγκτές του Τηλεφωνικού Κέντρου. Επενδύουμε διαρκώς στους ανθρώπους μας, γιατί η ποιότητα των υπηρεσιών μας ξεκινά από αυτούς.
Επενδύουμε στους ανθρώπους μας, γιατί η συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη αποτελεί τη βάση για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και την επίτευξη των στόχων μας. Το μονοήμερο, 7ωρο σεμινάριο συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων και ενισχύει τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους.