26/06/2026
En zo zijn er wéér een paar dagen voorbij..
De één reis in 3 dagen op en neer naar de Stelvio.
De ander maakte er 1 nachtje op en neer van.
Dan zijn er die een rondje campings erop hebben zitten.
En alles stond toch wel in het teken van..
HEET, AFKOELEN, WATER EN ACH, DOE OOK MAAR EEN KOUD PILSKE BIJ.
Super leuk dat jullie er waren 😎🏍