15/06/2026
Beste tankende klanten,
van zaterdag op zondag is een van onze collega's vergeten de nachtstand op de pomp te zetten....
Wij hebben 7 onbetaalde bonnetjes open staan. Ben jij een van die 7? Mail dan naar [email protected]
Alvast bedankt!