17/06/2026
🚫 Viktig informasjon: Forbudt å gå og sykle i Nappstraumtunnelen 🚫
Selv om det nå er sommerstopp i oppgraderingsarbeidet, er det fortsatt ikke tillatt å gå eller sykle gjennom Nappstraumtunnelen.
🔹 Fra 15. juni er tunnelen åpen for trafikk, men kun for kjørende.
🔹 Nedsatt hastighet gjelder, og tunnelen er nattestengt kl. 23.00–06.00 (gjennomslipp kl. 02.00) i to uker til.
🔹 Fra 29. juni er tunnelen åpen hele døgnet frem til 15. august.
🚴♂️ Syklister: Det tilbys transport gjennom tunnelen kl. 10.00 og 18.00.
🚶♂️ Fotgjengere: Må benytte kollektivtransport eller annen skyss.
Dette gjelder hele anleggsperioden – vi ber alle respektere forbudet av hensyn til sikkerheten.