19/06/2026
Vi vill passa på att önska alla våra fantastiska vänner, följare och kunder en riktigt härlig och glad midsommar! Hoppas ni får en underbar helg med god mat, trevligt sällskap och förhoppningsvis en hel del sol.
Nu tar vi lite ledigt för att fira, vilket betyder att vi håller stängt över midsommarhelgen. Vi är tillbaka som vanligt igen på tisdag den 23 juni, utvilade och redo att hjälpa er med era rullande hem!
Kör försiktigt ute på vägarna om ni är ute och åker i helgen, så syns vi nästa vecka! ☀️🚐